Servicevagter til butikker og events

Øg sikkerheden med vores vagtservice

Casec ApS kan sikre trygheden for dine varer, kunder og medarbejdere med en stabil servicevagt i indkøbscentre, supermarkeder, kontorer og andre steder, hvor der er risiko for f.eks. butikstyveri eller hærværk og hvor man ikke ønsker at lade sine medarbejdere stå i en situation, som de ikke er uddannede til at håndtere.

​Øg trygheden med en servicevagt

​Uanset om vagten fungerer som butiksvagt, sikkerhedsvagt eller generel servicevagt så har alle vagter hos Casec ApS autorisation fra politiet og kan indgå i driften i din virksomhed med en bred vifte af opgaver. 

​En servicevagt har en dokumenteret præventiv effekt på tyveri og øger tryghed for dit personale og kunder. Ved en kritisk situation vil vagten bistå dine medarbejdere som måske ikke er uddannede til at håndtere tyveri eller røveri og varetage den praktiske håndtering og forhindre yderligere tab for virksomheden.


​Afhængigt af behovet i din virksomhed kan servicevagtens opgaver være at:

​ Patruljering af indkøbscenter

Varetagelse af reception

​  Rundering af kontormiljø og lager

​  Patruljering og opsyn af byggeplads

​  Skalsikring af bygninger

​ Alarmtilkobling og kontrol af nødudgange

​ Sikre adgang for leverandører og varemodtagelse

Vi har 100+ dørmænd

Vores dørmænd er uddannede og autoriserede til at varetage sikkerheden i din virksomhed

Vi kommer ud på hele Sjælland

Casec ApS har base i Storkøbenhavn, men vi sender gerne vores dørmænd ud til events på hele Sjælland.

Jeres sikkerhed til større events

​​Skal I afholde et større arrangement, så kan vi stille med et stort antal dørmænd og servicevagter til opgaven.

Vi finder den rette servicevagt til dine behov

Casec ApS foretager altid et grundigt match, så du får en servicevagt men den rette personprofil, kvalifikationer og erfaring. En servicevagt med indsigt i din forretning og forståelse for dine kunder og medarbejderes behov bliver en vigtig partner i dagligdagen, så du kan fokusere på din forretning.


Casec ApS hjælper også gerne med
dørmænd, konflikthåndtering, personbeskyttelse og hundevagt.

Casec ApS stiller autoriserede og erfarne servicevagter til rådighed til både produktions-, handels- og servicevirksomheder:

​ Indkøbs- og storcentre og varehus
​ Supermarkeder, butikker og gallerier

​ Strøggader

​ Museer og udstillinger

​ Byggepladser

​ Erhvervsejendømme og kontormiljøer

​Vores autoriserede og politigodkendte vagter er altid iført professionelle uniformer, eventuelt en uniform tilpasset dit koncept.

Desuden er vores vagter udstyret med moderne kommunikationsudstyr. Casec ApS har som det første vagtfirma i Danmark implementeret bodykameraer.
​I samarbejde med dig finder vi det rette udstyr og uniformer.

Har I spørgsmål omkring servicevagt?​

Kontakt os for en indledende samtale

Du er altid velkommen til at kontakte os for en indledende samtale omkring dine ønsker og behov eller for at få svar på dine eventuelle spørgsmål.

Har du spørgsmål eller ønsker du et tilbud?

Udfyld formularen så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt